0

1

2

3

4

HIT mudel - etapp 1

Sõnasta mure. Räägi murest.

Märkame, kui  laps/ noor vajab tavapärasest erinevat lähenemist (olgu õppimises, käitumises või muus valdkonnas) ning räägime tähelepanekust lapse õpetaja, haridusasutuse juhi, tugiteenuste koordinaatori või tugispetsialistiga. 

Sammud

Sõnasta mure

Kes sõnastab?

Märkaja

1

2

Jaga muret

Kellega?

Lapse õpetajaga > haridusasutuse juhiga

Jälgi olukorda, kaardista, kogu lisainfot

Kes?

Lapse õpetaja

3

4

Kirjelda olukorda

Kellele?

Haridusliku erivajadusega õpilaste õppekoordinaatorile (HEVKO) 

Meeskonna arutelu

Kes reguleerib?

HEVKO (kutsub kokku esmase ümarlaua, tutvustab olukorda, jagab eelnevalt kogutud infot, protokollib kokkulepped, kutsub kokku jätkukohtumised

Kes osaleb?

HEVKO otsustab juhtumipõhiselt.

Eesmärk?

tegevuskava planeerimine.

5

Tekkis küsimus?

Kui sul tekkis mudeli rakendamisega seoses mõni küsimus, siis saada see alloleva vormi kaudu.

Märkuseks: sõnum läheb Tugiteenuste Keskuse juhile

Saada märkamine

Kui Sulle tundub, et Sinu koolis või lasteaias vajaks mingi probleem lahendamist, aga keegi teine pole seda märganud või sellele reageerinud, siis saada oma märkamine alloleva vormi kaudu.

Märkuseks: sõnum läheb Tugiteenuste Keskuse juhile

Mõisted ja lühendid

  • HEVKO – inimene, kes koordineerib haridusasutuses (koolis, lasteaias) tugiteenuste saamist.
  • Tugiteenused – logopeed, eripedagoog, psühholoog, sotsiaalpedagoog
  • HNRK – Haapsalu Neuroloogiline Rehabilitatsioonikeskus
  • HHTK – Haapsalu Hariduse Tugiteenuste Keskus