Juhtkond
… on koostööpartner, kes loob ja hoiab kontakti lapse, lapsevanema, õpetaja ja tugispetsialistiga;
… kasutab suhtlusstiili, mis soodustab lastes/õpilastes turvatunnet, lapsevanemates koostöösoovi ning õpetajates ja tugispetsialistides motiveeritust;
… planeerib ja viib haridusasutuseüleselt läbi turvatunnet tekitavaid, koostööd soodustavaid ning motivatsiooni tõstvaid tegevusi.
Õpetaja
… on koostööpartner, kes kasutab kontakti loomisel ja hoidmisel suhtlusstiili, mis soodustab koostööd lapse, lapsevanema, tugispetsialisti ning juhtkonna iga liikmega;
… planeerib ja viib rühmas/ klassis läbi tegevusi turvalise, salliva ning koostööd soodustava õhkkonna loomiseks nii laste kui lastevanematega.
Tugispetsialist
…on koostööpartner, kes kasutab suhtlusstiili, mis soodustab koostööd nii lapse, lapsevanema, õpetaja kui juhtkonnaga;
…osaleb meeskonnaliikmena turvalise, salliva ning koostööd soodustava õhkkonna loomiseks tegevuste planeerimisel ja täideviimisel.
Lapsevanem
…on koostööpartner, kes loob ja hoiab kontakti lapse õpetaja ja tugispetsialistidega ning haridusasutuse juhtkonnaga;
…kasutab suhtlusstiili, mis väljendab õpetaja ja tugispetsialisti töö väärtustamist;
…on meeskonnaliige, kes teeb ettepanekuid ja osaleb lapsevanematele planeeritud tegevustes.
Laps
…mõistab, et on oluline lüli turvalise, salliva ja koostöise õhkkonna loomisel;
…kasutab suhtlusstiili, mis väljendab lapsevanema, õpetaja, tugispetsialisti ja juhtkonna töö väärtustamist;
….teeb ettepanekuid turvalise, salliva, motiveeritud ning koostööd soodustava õhkkonna loomiseks tegevuste planeerimisel;
…osaleb õpetaja/juhtkonna/tugispetsialistide poolt planeeritud tegevustes.