0

1

2

3

4

HIT mudel - etapp 3

Koostöö haridusasutuseväliste liinidega

Olukorrale parima lahenduse leidmiseks teeme koostööd erinevate asutustega kohaliku omavalitsuse piires.

Sammud

Koostöö algatamine ja jätkamine teise asutusega

Kes reguleerib?

Juhtumihaldaja (HEVKO)

1

2

Koostöö jätkuv reguleerimine

Kes reguleerib?

 Juhtumihaldajana koordineerib HEVKO järgnevat tegevust ka juhul, kui koostöösse on kaasatud haridusasutusevälised liinid:

  • annab seotud võrgustikuliikmetele (nii majasisestele kui –välistele) kokkulepitud viisil ülevaate hetkeolukorrast;
  • täpsustab ja reguleerib järgnevate tegevuste läbiviimist ajalises plaanis (ka infovahetust lapsevanemaga);
  • kaasab aruteludesse vajalikke liine; kutsub kokku jätkukohtumisi meetmete tulemuslikkuse analüüsimiseks ja edasise tegevuse planeerimiseks.

Meetmete rakendamise hindamine

Kes hindab?

Kogu seotud võrgustik.

Juhtumihaldaja (HEVKO) reguleerib. 

3

4

Kohtumine vanematega

Kes osaleb?

Haridusasutuse poolt vähemalt 2 osalejat, otsustatakse juhtumipõhiselt.

Eesmärk?

Seniste meetmete tulemuslikkusest ülevaate andmine; edasiste sammude ühine planeerimine:

  • vanemate arvamuse kuulamine;
  • haridusasutuse poolsete ettepanekute tegemine ja põhjendamine; 
  • kokkulepete kirjalik fikseerimine, allkirjastamine osalejate poolt.

Tekkis küsimus?

Kui sul tekkis mudeli rakendamisega seoses mõni küsimus, siis saada see alloleva vormi kaudu.

Märkuseks: sõnum läheb Tugiteenuste Keskuse juhile

Saada märkamine

Kui Sulle tundub, et Sinu koolis või lasteaias vajaks mingi probleem lahendamist, aga keegi teine pole seda märganud või sellele reageerinud, siis saada oma märkamine alloleva vormi kaudu.

Märkuseks: sõnum läheb Tugiteenuste Keskuse juhile

Mõisted ja lühendid

  • HEVKO – inimene, kes koordineerib haridusasutuses (koolis, lasteaias) tugiteenuste saamist.
  • Tugiteenused – logopeed, eripedagoog, psühholoog, sotsiaalpedagoog
  • HNRK – Haapsalu Neuroloogiline Rehabilitatsioonikeskus
  • HHTK – Haapsalu Hariduse Tugiteenuste Keskus